6 Skridt - Lene Bremer

Skab kundeoplevelser, hvor den digitale og den virkelige verden smelter sammen til én

Du betræder knirkende gulvbrædder i en æstetisk smuk butik. Den oser af god stil, har masser af farver på væggene og appellerer til det unge publikum. Medarbejderne står henslængt med hænderne i lommerne og ligner visne stueplanter, der ikke er parate til at levere god kundeservice.

Det er lige præcis dét, jeg hjælper med. At skabe helstøbte kundeoplevelser, hvor virkelighedens udtryk står på mål for virksomhedens visioner. Det, jeg laver i den fysiske, virkelige verden, står altid sammen med online-delen. Vi står nemlig bedst og mest solidt på begge ben, hvilket skaber synergi, der kan ses og mærkes.

Sanseindtryk er motoren for mit arbejde, og katalysatoren er de fysiske remedier, der skaber balance og ligevægt i den virkelige verden. Jeg er særdeles velbevandret i en jungle af messestande, kontorer og klinikker, hvor jeg klæder virksomhederne på til at signalere netop det unikke udtryk, der gør indtryk.

Sådan kreerer jeg unikke og bevidste kundeoplevelser

Forestil dig, at din revisor har joggingtøj på, når du møder ind til gennemsyn af dit regnskab. Hør lyden af en radio svinge i et rodet virvar mellem tonerne af techno, heavy og jazz. Eller oplev, hvordan næsen påvirkes fra mødelokalets seneste varme møde. Der er ikke synkronisitet med, at der lige om lidt kommer kunder, der fortjener bedre. Sådan ser virkeligheden ud for rigtig mange virksomheder.

Jeg er omsorgsfuld ærlig omkring, hvad jeg oplever – og hvad jeg ser af muligheder for at skabe et udtryk, der spejler sig i den pågældende virksomhed. Med alt, hvad det indebærer. Jeg kommer rundt 360° fra dekorative input til DISC-profiler, som grundlæggende for alt hvad, jeg laver. Ud fra min opmærksomhed på menneskers forskellighed, skabes der til alle personligheder og smagspræferencer.

Min finurlige popcorn-hjerne fokuserer idéerne inden for de ønskede rammer, vi bliver enige om – hvad enten det drejer sig om indretning, medarbejderadfærd i bedste, nutidige Emma Gad-stil eller signalerne fra en messestand. Sådan skaber jeg unikke og bevidste kundeoplevelser. Naturligvis med afsæt i dit budget, ønsker og krav.

Mine kompetencer spænder vidt, og jeg er lige nørdet og detaljebesat af hver eneste af dem. Du får derfor et slutresultat, der er en symfoni af lutter harmoni over hele linjen. I perfekt symbiose med dit digitale visitkort, din strategi og dine visioner. Og det kan ses på bundlinjen.

Ønsker du også et harmonisk og genkendeligt udtryk?

Gennem mange år har jeg studeret menneskers adfærd og ved derfor, hvordan jeg kan skabe trivsel og harmoni på din arbejdsplads gennem små justeringer og tiltag. Altsammen har til formål at tegne et fælles billede af din virksomheds DNA. Det giver både gladere og mere tilfredse kunder og medarbejdere. Og hvem vil ikke have det?

Ønsker du også at få et mere harmonisk og genkendeligt udtryk, og vil du høre mere om, hvordan jeg kan hjælpe dig til en mere helstøbt kundeoplevelse, der kan måles på bundlinjen? Så tager jeg gerne en uforpligtende snak med dig og kommer med et oplæg og et prisoverslag.

Ydelser

Foredrag:

Muligheder for at få nye inspirerende indgangsvinkler til både kunder og personale.
Brug foredraget som en peptalk til virksomhedens ansatte – brug det til at opleve verden på helt nye måder – eller brug det for at opleve livet og arbejdslivet mere bevidsthed, hver dag.

Workshop og undervisning:

Workshop er det optimale forum, når der virkelig skal skabes nyorientering. Her inddrages deltagerne og der skabes nytænkende sansemæssige oplevelser og refleksion.
Workshoppen foregår som et legende univers. Jeg er bevidst om, at det for enkelte er grænseoverskridende, men oplever altid, hvordan grinene kan skabe de allerbedste indlæringssituationer og dermed nye ståsteder.

Projekter:

Projekt-arbejdet er for dig, der ønsker at gå i dybden og skabe et solidt og gennemarbejdet fundament. Jeg arbejder i et nært samarbejde med dig og din arbejdsplads, for at finde frem til jeres individuelle behov. Måske er det en fin-tuning af indretningen der har brug for ro. Måske ønskes der et nyt setup til møderne. Eller måske er det den bevidste tilgang der skal sættes fokus på i personalegruppen. Sammen skaber vi en klar plan for, hvordan I bruger sanseintegrationen som et bevidst udviklende valg.

DISC – Thomas International:

Ønsker du at fordybe dig i, hvordan DISC kan bruges som et bevidst værktøj i dit arbejde, tilbyder jeg dybdegående undervisning i analyseredskabet. Ligeledes tilbyder jeg individuel profil-udarbejdelse med grundig tilbagemelding i DISC.

DISC bliver i min verden brugt som en forståelses ramme for vores forskellige adfærdsmønstre og ikke en fastlåsning af personligheder.

” Vi har i Iværksætter.nu haft fornøjelsen af et besøg af Lene Bremer. Og det var bestemt både en oplevelse og en fornøjelse. Iværksætter.nu har gjort sig mange overvejelser om, hvordan vi opleves online, men vi har aldrig gjort os de store overvejelser om, hvordan vi opleves off-line. Det hjalp Lene os med at sætte ord på med sine finurlige og fantastiske spørgsmål, der virkelig har fået vores hjerneceller på arbejde både under mødet og ikke mindst efter.
Lene er hurtig til at opfange, hvad det er, vi gerne vil udtrykke og også at omsætte det til konkrete idéer, der matcher det, som vi gerne vil. Hun har en gejst og en passion for det, hun laver, som lynhurtigt smitter af på dem, hun er i nærheden af.
Jeg vil helt klart anbefale alle virksomheder, der gerne vil give deres kunder en oplevelse, når de møder virksomheden i den fysiske verden, at få besøg og hjælp af Lene. Det er hele investeringen værd. “

Orange Quote - Lene BremerBirgitte Feltborg – Indehaver af Iværksætter.nu
Natur Billede - Lene Bremer
Om Mig - Lene Bremer

Om Lene Bremer

Som baggrund for mit arbejde har jeg en omfattende ”værktøjskasse”. Kompetencerne dækker blandt andet min baggrund som Sygeplejerske, Master i Neuro kommunikation (NLP) og Design-konstruktionsskrædder. Dette er tilført min livslange passion for indretning og massive nørde-viden omkring vores sanser og indflydelse på disse.

Jeg inddrager min ekspertise omkring forskellige personlighedsanalyser og kundetyper – herunder bl.a. DISC fra Thomas International – både som undervisnings- og analyseredskab – idet det giver en fælles forståelsesramme og et fokuseret ”sådan kommer vi hele vejen rundt”. Sidst, men ikke mindst, er min naturgave en kreativ popcorn-hjerne, som altid står til min rådighed med finurlige ideer, koncepttankegange og røde tråde.

Lene Bremer fangede til fulde den røde tråd, i den kvalitetsprofil MENY ønsker for sine kunder. Alt fra den røde MENY farve, den kreative æblekassevæg og det store specialfremstillede billede, passer ind det eksisterende udtryk og har klart højnet oplevelsen i vores frugt og grønt afdeling

Jeg giver hende ret i, at ”det råber uden at larme”. Det er kanon.

Jeg medgiver de bedste anbefalinger.

Orange Quote - Lene BremerAnders Mogensen – Indehaver af MENY Skalborg Bakke, Aalborg

Kontakt

Du velkommen til at udfylde formularen nedenfor – så vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt

”At møde en fantastisk formidler, der er både faglig dygtig og forstår at imødekomme en, som den man er, er imponerende.

Orange Quote - Lene BremerAnette Frederiksen – Revisor Team Nord